ilandsproblematik.

vad hände med att gå och lägga sig i tid?
att denna lilla flicka aldrig lär sig. 
kommer att vara som ett bi imorgon. 
nåväl. har sett ung och bortskämd nu (har mot min vilja fastnat för det.) och som vanligt var det fel person som åkte ut och yatta yatta. genomtänkt att ta med föräldrarna som domare. speciellt curling föräldrar med noll objektivitet när det kommer till sina barn. jag menar, DE GÖR ALLT för sina barn. De hade säkert borstat deras tänder om de inte redan gör det, tro fan att de försvarar sina barn och blundar för alla fel de gör? 
och det var inte meningen att bli upprörd över ett program haha, jag har haft en konstig dag. behöver ta ut på någon annan. så jag tar ut det på karolinas pappa.
såg även sista avsnittet av våra vänners liv. sorgligt, det var en bra serie. vad ska jag nu se fram emot på måndagar?

nu släpper jag det här och går och lägger mig. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0