i'm down on my mind.

nu har jag umgåtts med mig själv i två hela dagar, helt utslagen i en säng som kan behöva bäddas om. 
bönar och ber till den som vill lyssna om att jag ska vara frisk tills på fredag. det svider lite när jag tänker på att jag kanske måste spendera den ensam i min soffa med min jobbiga hund. jag orkar inte vara sjuk mer, jag pallar inte ha ont mer, det håller inte. de senaste månaderna har gått åt till att vara sjuk mer eller mindre så nu får det ta mig fan vara nog.
jag är trött på att vara ensam nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

du ska var frisk på fredag! så enkelt är det bara,

jag lockar med extremt god mat (i mitt tycke då) och ett mycket fint sällskap som bli frisk nu, nu, nu!!!

2010-12-29 @ 22:46:49
URL: http://apostcardtonina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0