jag behöver skriva av mig så jag gör det för att jag vill. och behöver.

igår var jag glad när jag kom hem. riktigt tillfreds med livet liksom. 
ingenting speciellt egentligen, hade bara haft en allmänt bra dag liksom. 
med allmänt bra (okej, nu underdriver jag en smula. ni är ju helt awesome.) människor. 

idag är livet som bortblåst i hela min värld. 
jag har ont i mitt hjärta och jag vill helst av allt slänga jävligt mycket frukt hårt i ansiktet på människor och skrika. minsta lilla tecken på liv gör mig förbannat arg (kan man uttrycka sig så?)
jag vet inte varför. jag vet bara att hela detta året har varit så här. ett stort mörkt helvete och jag vill bara att det ska ta slut. jag är naiv nog att tro att allting kommer att kännas bättre då när jag har lämnat allting bakom mig. 
nytt år innebär nytt allting. sanningen är ju dock att hur mycket nya år det än blir så har år 2010 fortfarande existerat. allting finns kvar. och andra finns inte alls mer. 
jag är fast i någonting som jag inte kan hantera. 
men, just det ja. man får ju inte känna. inte det här. 
just det, förlåt. nu var jag negativ igen va?
sitt ner och fundera på varför, hur det i hela världen kan komma sig.

klagomål och dylikt ombedes vänligen att stoppas upp i anal eller annat valfritt hål. 
ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0