monday morning.

GODMORGON, sverige. 
gick upp en kvart innan jag vanligtvis tvingar upp mig själv, trots att jag knappt har sovit en blund.
sprang upp och duschade, åt en halv banan och gick till bussen. tänkte att eftersom det inte är så kallt ute så hoppade jag av långt innan jag borde och gick resten av biten till jobbet. varför går jag inte oftare? (halkade inte en enda gång.) nu är livet inte fullt så underbart längre, för det är nu mitt jobb börjar gå in i sin dvala, för att inte släppa ut mig förrän klockan har slagit 18:00. 
och nu kom tröttheten också, mmmmmmh. 

denna veckan bjuder enbart på jobb men det kan jag leva med för helgen kommer kanske inte att slå helgen som varit men näst intill? och den här veckan tänker jag gå in för att inte bli sjuk, en endaste liten sekund. 
så var det med den saken!

saluhallen har helt otroligt dålig täckning. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0