nöjd internetshoppare.

något allvarligt fel är det ju faktiskt på mig. 
är sjuk IGEN. den här gången är det en lite mer diffus sjukdom en tidigare. 
spydde en gång inatt och har sedan dess bara mått väldigt illa blandat med hunger, men så fort jag äter mår jag illa igen. när jag anstränger mig (alltså går, äter osv) så blir jag helt skakig i kroppen. 
säkert något stressrelaterat. brukar vara så för mig. så imorgon är jag ledig, vilket innebär en kort arbetsvecka för mig. jag som helt hade ställt in mig på att absolut inte bli sjuk mer tills jag slutar. 

fick i alla fall hämtat ut mina skor (gick den korta promenaden, det var skönt men mycket ansträngande haha.)
och de är helt fantastiskt fina!


de är mycket snyggare i verkligheten faktiskt. sitter som en smäck (strlk 40, brukar pendla mellan det och 39)
skon är så pass liten att fötterna ser små och nätta ut vilket alltid är ett plus när man annars har skidor till fötter, som då jag har. dessa klickade jag hem för 399 kronor från nelly.com. 
bekväma, snygga, billiga, snabb leverans. värt det.

Kommentarer
Postat av: Elin

låt mig vara den som säger det. AWESOME!

2010-12-01 @ 21:31:42
URL: http://apostcardtonina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0