THERE IS A NUMBNESS IN YOUR HEART AND IT'S GROWING.

09:20, jag vaknar med ett ryck och märker att jag försovit mig. trots att det är över en halvtimme tills jag börjar kommer jag en timme för sent. jag svär och yr runt i huset som en orkan. slänger i mig en tesked lättkeso och drar på mig det första jag hittar på golvet. går sedan den hala vägen ner till bussen med "a comet appears" i öronen och sol i ögonen och då plötsligt inser jag hur jävla vacker världen är. fruktansvärt.
nu sitter jag här och känner mig lagom fräsch, löser korsord, lyssnar på musikhjälpen, tänker på dig osv. 
ännu en produktiv dag på jobbet. ai ai ai.
http://www.youtube.com/watch?v=GVutw8DLuD4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0