such a perfect day.

ÄNNU EN, tänker ni? har fyllt i den här listan typ fyra år i rad nu tror jag. haha. förändring? nej då. 
mår betydligt bättre idag, hoppas att det håller i sig! nu ska jag sova en stund tror jag. 
behöver det efter den intensiva cryingsession jag hade precis. puss. (bilder från detta året kommer upp, eventuellt.)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tog studenten. 
Gick genom stan med en snygg klänning gjord endast för mig och en snygg tjej vid min arm (Balen, alltså.)
Sa Hej Då till en vän. 
Jobbat heltid, haha.

Har du några nyårslöften?
Börja träna, ordentligt. 
Åka till Irland-Island med Malin (Vi har inte sagt när men om jag får välja så blir det i år.)
Jobba, jobba, jobba. 
Inte vara så sjuk som detta året.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det tror jag inte.

Vilka länder besökte du?
Tykland, Italien, Monaco (Stat?)

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
23 februari - När vi firade min födelsedag och grannen slet upp ytterdörren. 
14 maj - Jippodagen
13-14 juni - Student och annat. 
22 Augusti - Värsta dagen i mitt liv hittills. 
Linas begravning, kommer inte ihåg exakt datum.

Finns himla många mer stunder jag minns men som jag har något datum på, haha.

 

Vad var din största framgång 2010?
Att jag lyckades plugga upp alla mina ämnen och fick ett slutbetyg på studenten.

Största misstaget?
Att jag påbörjat saker utan att avsluta andra, ungefär. Slutar aldrig bra.

Bästa köpet?
Min jacka från Monki.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, skor, smycken. Annars räkningar från VPM för att jag aldrig dyker upp på deras möten, cigaretter, alkohol, taxi, mat, andras kostnader.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det har varit ett riktigt skitår men för de fina stunderna och när det har behövts har jag haft mina fina underbara vänner. Bästa i år.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
We no speak americano (Ofrivilligt?)
Skinny Love - Bon Iver
What's the point - Johnossi
Put on your dancing shoes - Isak Strand 
There is a light that never goes out - The Smiths 
Things will never be the same - JJ
One - SHM

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Betydligt ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat mindre emellanåt.

Favoritprogram på TV Har knappt kollat på TV.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade den med Maria, Frida, KJ och Robin i Robins lägenhet. Minns fylla?

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Svart?

Den bästa nya personen du träffade?
Har träffat en massa nya fina människor men Malin och Jacob vinner lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0