What I am to you?

Är jättesjuk. Har ont i muskler och febrig. Trött, illamående, svullen, allt. 
Känner mig helt slut. Hade orkat skriva om svaren på den här listan (som var mycket tråkigare att fylla in än vad jag trodde) om jag hade haft ork, men jag gör verkligen inte det. Finns inget utav intresse, varnar bara. Jag är inte ens rolig. Hej då.

Du under 2010..
Har du gråtit? - Som aldrig förr.
Har du skrattat? - Som aldrig förr!
Har du sovit i tält? - Jag har nog faktiskt lyckats missa det detta året.
Har du sovit under bar himmel?  - Nej!
Har du varit på Gröna Lund? - Aldrig, faktiskt.
Har du varit på Liseberg? -  Inte i år.
Har du varit på Kneipbyn? - Ganska säker på ett nej där. 
Har du varit utomlands? - Ja, lite.
Har du varit i en annan stad? - Ja då.
Har du bott hemma? - För det mesta. 

Dina vänner under 2010..
Har en vän dött? - Ja, en av de finaste. 
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja, såklart.
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja, såklart.
Har du sovit över hos en vän?  - Har nog sovit mer hos andra än hemma i min egen säng. 
Har du varit kär i en vän? - Ja :>
Har du fått mer en fem nya vänner under året?  - Ja det har jag nog. 

2010 har du:
Har du pussat någon?  - Ja.
Har du varit tillsammans med någon? - Ja.
Har du varit kär i någon? - Ja.
Har du  sovit med någon av motsatt kön? - Ja.

När har du som mest..
Gråtit under 2010? - Mars-Studenten, Augusti-Nu
Skrattat under 2010? - Under de underbaraste dagarna. Studenten är ju ganska oslagbart. 

Denna månad...
Har du varit kär? - Na.
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Ja
Har du skrattat?- Skrattar alltid.
Har du gråtit? - Ja.
Har du varit glad? - För det mesta.
Har du varit ledsen? - Ja

När...
Grät du senast? - Igår för att jag hade så ont i kroppen och allting kändes jätte jobbigt. 
Skrattade du senast? - Igår innan jag åkte hem någon gång. 
Duschade du senast? - I förrgår. Har inte energin att gå till duschen.
Lyssnade du på musik senast? - Precis just nu. 
Hade du kul senast? - Igår hade jag kul!

Vem...
Kysstes du senast med?
Kramade du senast? - Malin tror jag!
Fick du sms av senast? - Anton. :>
Hade du tråkigt senast? - Idag. Finns inga ord som kan beskriva hur tråkigt jag har haft. 
Kommer du ifrån? - Pappa + Mamma?
Heter? - Konstig fråga.
Hur gammal är du? 19
När fyller du år? - 23 Februari
Tycker du om någon just nu? - Ja fast jag börjar komma över det.
Jag samlar på? - Kläder, tydligen. 
Gröna eller röda äpplen? - Jag har ett starkt förakt gentemot äpplen. Speciellt Ingrid-Marie. 
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Ingen, oftast. 
Vilken tid gick du upp idag? - Har inte gått upp ännu, HE HE. 
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja. 
Har du sovit ensam i natt? - Ja.
Har du strumpor på dig nu? - Alltid.
Hur svarar du i telefon? - "Hej." Hallå." Standard liksom.
Vad ska du göra ikväll? - Kolla på GG. 
Vad ska du göra imorgon? - Om jag lever, vet inte. 
Var vill du bo när du blir stor? - NYC. 
Vad vill du bli när du blir stor? - Oberoende och snygg. 
Är det okej att gråta? - Ja, det är något av det bästa som finns. 
Vilken årstid tycker du bäst om? - Jag gillar alla fyra ganska starkt. Just nu ligger vintern liiite i underläge. 
Skulle du göra om du vann en miljon? - Investera. Och antagligen göra något spännande. 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Lame. 
Har du piercing? - Inte en enda kvar, faktiskt.
Har du tatuering? - Nej. 
Vill du gifta dig? - Nu?
Vill du ha barn? - Någon gång, kanske. Ytterst eventuellt.
Solar du ofta? - Jag är inte så mycket för att det.
Är du bra på att laga mat? - Jag duger. 
Gillar du att dansa? - Ja, något av det roligaste som finns. 
Hur vig är du? - Inte det minsta, faktiskt. 
Vilken är din favoritglass? - Jag vet inte.
Tror du på ett liv efter döden? - Jag hoppas, fast tror nog egentligen inte. Jag vet inte.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kväll. 
Vilken ögonfärg har du? -  Bruna. 
Vilka hårfärger har du haft? - Det mesta? Har aldrig varit helblond eller haft helrosa. 
Är du beroende av något ? - Cigaretter. Och min mobiltelefon. Och pengar.
Senaste låten du hörde? - Damien Rice. 
Brukar du bädda sängen? - Typ, aldrig. 
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Jaaaaa.
Vad var det senaste du sa? - Okej, måste jag göra det?
Saknar du någon nu? - Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0