xmascaroloverdose.

det är den 7 december. 
och jag klarar inte mer.
mitt problem är julmusiken. 
vi har haft julmusik i snart två veckor och det är fortfarande ett par dagar kvar tills det ens börjar närma sig julhysteri, för att inte nämna mellandagarna.
kalla mig grinchen men alltså julen är någonting jag inte lägger större vikt vid och ännu mindre julmusik.
om jag hade haft en lista på saker jag inte tycker om så hade julmusik varit lägre ner än krig, svält och hedersmord. 
den absolut värsta sortens julmusik är de nya låtarna. den där typen där latin kings och shirley clamp gör ett samarbete. den typ av julmusik som förföljer dig fram till slutet på mars. den som 45+ på krogen sjunger med i för fulla halsar, som om det inte finns någon morgondag. som om det vore the best shit ever. 


nu har jag fått ut det, tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0