finne?

har tre finnar, noga utplacerade i mitt ansikte. 
jag känner det här. plötsligt är de där, utan varning. 
plötsligt har någon gått tillbaka fyra år och kan knappt lägga huvudet på kudden, för då gör det åt.
jävla pest. är allmänt grinig idag, jag har ingen aning om varför egentligen. 
det blir ju inte direkt bättre av TANTERNA. 
alla som någon gång har jobbat i butik vet precis vad jag pratar om. 

hemmafruarna, de rika snobbfruarna, den snåla tanten osv. 
vi har alla träffat dem och vi har alla utsatts för deras totala vrede. 
det är helt fantastiskt. när gubbar och män är sådär jobbigt tjuriga känns det mer genuint. 
de liksom visar ganska öppet att de inte orka bry sig om dig, och det är helt okej med mig. faktiskt. 
men dessa tanter. jävlar. 
något av det absolut otrevligaste jag vet är när man hälsar på en kund och får onda ögat tillbaka. eller inget alls. 
total ignorans. jag funderar på om det inte vore bättre med robotar i affärer, helt enkelt. 

ska träffa frida sen (OCH ROBIN), så jävla värt. 
kommer vara trött imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0