Att återvända en lista är något av det värsta som finns. Så därför gör jag just det. Bakomlänges.

1. Det första du tvättar i duschen?
Sätter på vattnet, känner med handen om det är behagligt, ställer mig rakt under. Ansiktet får alltid vatten sist.

2. Gillar du kaffe?
Kaffe är helt okej, men jag dricker det sällan numera.

3. Hur mår du just NU?

Jag är fruktansvärt mätt men mår annars helt okej skapligt.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Det är faktiskt HEMLIGT.

5. Berätta om din senaste dröm.
Den senaste jag minns är när jag drömde att Robert var en zombie och bet mig i handen, så att jag också blev en zombie. Hittade sedan Frida som var en varulv, förutom att hon absolut inte såg ut som en utan tvärtom var VÄRSTA baben (du är alltid en babe) och hade världens tuttar och långt rött hår.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Jag ska bara reda ut vilken maträtt som är min favorit. Men alltså, som jag svarade förra gången, en månad är ju ingenting?

7. Vad vill du ha just nu?
En cola och en Frida. Tur att jag ska träffa Frida sen då, ehehehhee!

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Ja, för fan.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Om det inte är för kallt så slukar jag den nog.

10. Använder du smileys?
Oftast i ett ironiskt syfte, seriöst nog.

11. Har du träffat någon kändis?
Jag har kramat Nour!

12. Gillar du keso?
Mycket, äter det dock väldigt sällan.

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
En låt md SHM.

14. Hur många länder har du besökt?
Zexz

15. Är dina föräldrar stränga?
Det hade väl varit att ta i, ganska mycket.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Jag. hatar. höjder. 
Och är dessutom sjukt flygrädd.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Jag är inte på mitt rum.

18. Brukar du hyra film?
Eftersom jag alltid glömmer att lämna tillbaka dem i tid har jag slutat med detta.

19. Var kommer du vara på lördag?
På dagen: I MIN SÄNG, för att jag är fucking ledig.
På kvällen/natten: Oscars? Cheers? Toaletten?

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Nej men jag kommer ihåg att min dåvarande bästa kompis mamma tvingade oss att kolla på nyheterna för att ”de kommer säkert prata om det här i skolan imorgon”. Jag fattade aldrig varför det var så viktigt att hänga med i vad de pratade om i skolan. Vi hade en tyst minut i matsalen kommer jag ihåg, om jag inte minns helt fel var det två damer som blev utslängda för att de började fnissa. Goda tider. (Det är fortfarande samma svar på denna.)

22. Vad åt du till lunch?
Pasta med kyckling och champinjoner.

23. Har du lockigt hår?
Skoja inte.

24. När grät du senast?
Igår om jag inte minns helt fel.

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Jag är ganska duktig på att gå in i väggar och dörrkarmar, ja. Helst ska jag slå i händerna. Liksom mina armar är typ gjorde av gelé.

26. Favoritårstid?
Just nu sommar, eftersom att det är hundra minus grader och vinterskor är inte speciellt snygga.

27. Vem höll du senast i handen?
Malin! På Harry Potter.

28. Sover du med TVn på?
Aldrig. Kollar knappt på TV.

29. Tycker du att du är gammal?
Jag tycker oftast att jag är för ung.

30. Är du mörkrädd?
Det är min absolut största skräck.

31. Gillar du ditt liv just nu?
Jag måste nog svara ja. Fast vardagarna är ganska trista och gråa.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Jag har inget badkar.

33. Har du bra syn?
Med glasögon, ja. Annars, sämst.

34. Var är dina föräldrar just nu?
Jobb och hemma, tror jag.

35. Vad har du på dig just nu?
Skor, strumpa, leggings, starwars t-shirt, kofta, halsduk.

36. Vad var det senaste du köpte?
En fralla.

37. Hatar du mer än 3 personer?
Nej.

38. Använder du sushipinnar?
När jag äter sushi, ja.

40. Äger du ett vapen?
Har naglar och saxar.

41. Gillar du ditt hår?
Är ganska likgiltig till det.

42. Gillar du dig själv?
Jag har nog vant mig. Ibland tycker jag att jag är lite rolig. Ytterst sällan.

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Öh. Nära på olika sätt skulle jag vilja säga.

44. Hur ofta använder du MSN?
Så ofta jag sitter vid datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0