HP7PT1

vaknade med de värsta bröstsmärtorna hittills. trodde att min stund vad kommen. 
icke då. det gick över efter ett par timmars orolig sömn, så nu sitter jag mot alla odds på jobbet. 
hade faktiskt en del att göra när jag kom hit, har ätit en avokado som belöning. 
nu återstår bara resten av dagen och vad som ska göras ikväll.
igår var kände jag väldigt mycket för att bli ful och full men idag är jag tveksam. vi får se.

och HARRY var underbar igår. jag har lite svårt att avgöra om filmen var AWESOME eller inte eftersom jag var så into it igår att jag inte kan vara objektiv när det kommer till detta. får ge det ett par dagar till och sedan jag ge er ett slutgiltigt svar. jag vet att jag lipade och jag vet att jag har en crush på rupert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0