It is time.

jo, jag har visst arbetsmoral. hur kommer det sig då att jag tar med mig min laptop och sitter framför den istället för att arbeta? jag har nästan ingenting att göra. ska jag städa tar det några minuter och då har jag ingenting att göra resten av dagen, så jag väntar hellre tills trisstesen blir olidlig och tar det då istället.
så lite har jag att göra att jag faktiskt hellre skjuter upp det för tråkigare stunder än nu.

och ikväll smäller det. ÄNTLIGEN. har väntat på första delen av sista HP filmen i något som känns som en fucking evighet. jag har höga förväntningar och hoppas verkligen att jag inte blir besviken. (jag lever i någon sorts illusion att den hä filmen kommer väga upp för de tidigare som inte varit speciellt bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0