jag presenterar; en lista

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var nio år och var antagligen i skolan, eller möjligtvist hemma och nötade fox kids, typ.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag gick i trean på gymnasiet, ville ta studenten och var en helt annan person. Konstigt.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips, choklad, banan, popcorn, kanske en kaka.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Ungefär det mesta som Håkan Hellström har släppt.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Åkt till New York, köpt mina första Chanel, klippt mig, köpt en lägenhet och betalat av mina föräldrars lån så att de blir glada (men också för att slippa höra dem tjata om det.)

6) FEM DÅLIGA VANOR
jag slösar pengar, jag äter upp mina pengar, jag super bort mina pengar, jag röker bort mina pengar, jag bjuder bort mina pengar. 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Dricka tequila, sitta på blå dörren, asgarva åt ingenting, kolla på serier, pussas.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
En tight tubklänning, utsvängda manchester byxor, något med färgen orange, en dyr minkpäls, höga shorts som man får kameltå av.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Harry Potter actionfigures?

Kommentarer
Postat av: Tigerlicious

6) FEM DÅLIGA VANOR

jag slösar pengar, jag äter upp mina pengar, jag super bort mina pengar, jag röker bort mina pengar, jag bjuder bort mina pengar.



Det är så jag spenderar mina pengar.

Så rätt.

Saknar dig.

2010-11-22 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0