Shawshank Redemption

visst är det fantastiskt hur slut man kan bli av att bara ligga i sängen?
jag är sjuk. IGEN. ja, jag skojar inte. igen. som ett hiv-smittat barn är jag. 
det värsta med mig är att när jag är sjuk så blir jag verkligen helt. jävla. exhausted. 
jag kan knappt gå utan att falla ihop. så ja, jag är den som är den som väldigt sällan kommer till jobbet med 40 graders feber. jag stannar helt enkelt hemma i mina nyligen bäddade säng och kollar på bra rullar och får liggsår istället. synd om mig att min kropp råkade kollapsa under en dag med strålande solsken eller en fredags kväll när det jag absolut helst vill göra är att dricka öl med frida. jag som inte ens behöver jobba imorgon, för att jag är LEDIG. för att jag bor i sverige och utav någon outgrundlig anledning så är man ledig på den sk fejkhögtiden då man ska hedra de döda. what the fuck up. 

nu ska jag kolla på memento och vänta på att mina mamma ska komma hem med mat. 
man skulle kunna tro att aptit är något som försvinner bort när jag är så här sjuk men icke, det är inget fel på den. alls. typiskt. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0