bloody monday

Har precis ätit lunch (Tovedals lunch är den bästa lunchen, alltid. Jag säger inte bara det för att de är mina chefer och fina människor, faktiskt!) känner mig dåsig. Sov cirkus tre-fyra timmar inatt i min obäddade säng. Vred och vände på mig, kollade på klockan, somnade om osv. Underbart.

Tvingas att åka förbi OnOff på väg hem för att inhandla en ny mobilladdare då jag hade en dispyt med min gamla i gårkväll. Det slutade med att min älskade dator fick en lite buckla och att jag kastade mobiltelefonen i väggen. Jag har aldrig sagt att jag hanterar ilska på ett hälsosamt sätt…
När jag kommer hem hade jag tänkt börja rensa igenom mitt rum så att det blir lättare att packa sen när vi ska flytta (Början av februari) Har en hel garderob full med saker jag aldrig använt, typ.
Efter det tänker jag däcka i min säng. Jag förtjänar sömn. Behöver få riktiga rutiner snart.
Och börja träna igen, pronto.

Extremt lugnt på jobbet idag, har haft två kunder eller något sådant.
Ändå helt utmattad? Haha. Mes.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0