vem behöver ett samtalsämnen när man har en penis

nu har jag tagit mig hem till min otroligt sköna säng. 
helgen har varit den längsta och bästa på länge. 
i fredags var jag ledig, shoppade en kjol och tog en fika med människor. och AXEL, som var hemma över helgen. värt. på kvällen förfestade vi hos linus och innan jag visste ordet av var jag på oscars och dansar till the killers och skrek på MBT. kvällen slutade med fingrar i halsen och en sömnlös natt för att sedan vakna upp klockan 09:00 och hasa sig till jobbet med bakfyllan från helvetet. tog med mig linus som sällskap, vilket uppskattades. av mig iaf. när vi trötta och utarbetade (eh) skulle ta oss hem missade vi bussen med en minut, så vi började traska i något som kändes som fyra timmar. vi lyckades ta oss till sörse (vi gick alltså max 100 meter)
efter många om och svordomar lyckades jag ta mig innanför ytterdörren helskinnad. sprang i duschen, bytte om och vände tillbaka till stan igen och åt middag på cheers med elina. ytterst mysigt och uppskattat. sen drog vi hem till richard och kommenterade oss igenom sagan om ringen. runt midnatt tog jag mig ner till stan och alla fulla människor. sjukt värt. sov tretton timmar inatt, jag är nöjd.
glömmer som vanligt alltid att ta bilder. jag har helt enkelt för roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0