YOUR NAME

har fördrivit tiden på jobbet idag med att lyssna på otaliga program och åsikter om monas avgång. 
inte för att jag har så mycket till övers för socialdemokraterna men deras idéer om att "förnya" sitt parti låter enligt mitt tycke ganska höger? det är som jag säger, moderaterna och socialdemokraterna borde bli ihop och älska med varandra.
annars har dagen gått ganska fort. skönt med två dagars ledighet nu! 
hade en skit nice fika med malin efter jobbet, uppskattades och behövdes. 
kan också meddela att jag nu kan lägga till ytterligare en sak i min senaste sjukjournal. tandvärk, IGEN. 
måste gå till tandläkaren innan jag blir galen. jag vägrar dra ut en tand till......... 

nu tänker jag kolla på glee, det enda jag ser fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0