10 10 10

blogg alltså, det har jag helt tappat. 
borde lägga upp bilder, men jag orkar inte. 
jobbar för mycket för att orka koppla in en sladd i datorn. 
efter veckans sjukdomar och samtliga defekter så känner jag mig bra som fan nu och ser fram emot kvällen, trots att en utklädnad inte är uttänkt men det ska vi nog råda bot på med en kaffe på blå dörren med alex. (som kommer rata alla mina förslag, och jag har typ två och inte så mycket kläder att röra mig. allting stänger ju så förbannat tidigt)

igår efter jobbet satt vi en stund hos timmy, sedan blev det bongo och jag vann såklart (utan att spela, konstigt) och vidare till cheeeeeeeers, men jag skulle ju egentligen ha jobbat idag så det blev hemgång relativt tidigt. 
ps. jag jobbade inte. ds
ja hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0