och du undrar vem, vem om inte du.

idag har jag för första gången sen jag kom hem från italien varit produktiv. 

började dagen observera mitt eventuella jobb. mycket eventuellt. 
sedan gick jag ner till stan och höll på att avlida ett par gånger på vägen. 
betalade fakturor, fixade dosa och skulle öppna ett konto. hittade istället nästan 2000 på ett redan öppnat konto som jag inte visste om. mötte upp j, kollade på jacka, köpte himla fina vantar från svea och sen en fika på espresso house. sen begav jag mig till blå dörren där jag fikade med elina, frida och nadja. 

frågan är ju vad i helvete jag ska fylla morgondagen med.
att vara arbetslös är verkligen något av det tråkigaste som finns, ever. 
jag förstår inte hur man går med på det frivilligt. 
får övningsköra nu iofs, kanske ska bli bäst på det?
sömn

Kommentarer
Postat av: Tiger

Återkommer till staden på tisdagkväll och stannar till helgen efter.

Vi måste ses.

2010-10-15 @ 16:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0