jimmie, hatcha!

valvakan just nu är bättre än the hills och the o.c TILLSAMMANS. dramatiken är som tagen från högstadiet. 
som ni alla vet är SD numera en del av vår svenska regering. enligt jimmie åkesson himself så har SD idag skrivit politisk historia. han får det att låta som något positivt. de har indeed skrivit politisk historia. år 2010 är det året vi alla kommer tänka tillbaka på och minnas som det året Sverige blev precis som alla andra och lät ett rasistiskt parti kliva in i vår regering. det enda jag kan tacka SD för är att de fått mig att inse att jag behöver göra allting jag själv kan för att detta aldrig mer ska få kunna hända och att rasismen i detta avlånga skitland ska kunna andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0