Last nite.

JAG DÖR av hunger. Varför är inte min mamma hemma? Den kvinnan vet hur man gör frukost alltså.
Var precis om världens antiklimax moment. Har väntat på mitt körkortstillstånd ett bra tag nu och så fick jag ett brev av transport styrelsen och blev lycklig och började utmana folk på race, så är det bara en räkning. Som måste komma in för att de ens ska pröva det. Klantigt. Nu är jag inte alls lika glad längre. 

Igår var trevligt. Efter många om och men satt vi tillsist i Fridas kök och drack vin. 
Det var mycket trevlig, min hjärna var inte helt med och jag blev väldigt nostalgisk och sentimental, åt många håll. 
Höjdpunkten på kvällen (och kanske i hela mitt liv) var när Axel hade krig med sina bestick och mjölken och pratade simska. Jag har träningsvärk i magen. You had to be there.
Nej, kanske ska ta och äta frukost och sedan ta tag i min packning. Eller lite Greys?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0