something new.


jag finner mig själv med att skriva in ett lösenord som får betyg "starkt" och här sitter jag alltså igen, med en blogg.se domän och vet inte ens riktigt varför. när jag känner att en förnyelse behövs, att jag ska ta tag i mig själv och mitt extremt oproduktiva och näst intill miserabla liv, då känner jag även att en ny blogg behövs. 
a new start. a fresh start. wing of change. blabla. 

eftersom jag kommit mig själv mycket nära efter nitton års vänskap så vet jag att detta inte kommer att innebära någonting alls, för någon. inte ens för mig själv. mitt liv kommer att om en vecka stå oförändrat jag och ligga i fosterställning på ruta ett. skillnaden är att jag denna gången tänker lägga ner enorm energi på att låtsas att det faktiskt går framåt.
jag är tragisk. en design kommer säkert inom kort. eller så gör det inte det. beror lite på om jag låtsas eller inte. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0