f u

vaknade i en 90 säng, inklämd mellan tre andra. vaknade av bakfyllan från helvetet. igen!
det är märkligt att jag aldrig blir van vid det... 
låg ganska länge hemma hos nadja och mådde för jävla över dåligt. två snälla och unga män lagade mat till oss och sedan gick jag hem, slängde mig i sängen och har inte rest mig upp sen dess. är varm och äcklig. 
haft ångest hela dagen över att behöva jobba imorgon och varit förbannad över det motsatta könets idiotiska resonerande och agerande. nu har jag fått lite nog så där. fokuserar på att ta tag i mitt liv istället. går sådär, kan jag ju meddela.
någon som känner för att komma hit och tvätta, städa, diska osv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0