men hej, dra åt helvete.

ja hej. 
måndag, måndag!
gick en sväng förbi biblioteket efter jobbet. det var evigheter sedan sist. 
uppskattar att bara gå omkring, ta ner böcker, titta lite i, ställa tillbaka. 
har blivit tillsagd att läsa bukowski så jag tänkte ge honom en chans. 
gick hem, lagade mat och läste samtidigt. tänkte gå på en promenad sen. 
är så jävla trött på mig själv och mitt stillasittande. 
sitter framför den här skärmen mer än någonting annat. 
kommer snart bli dum i huvudet. och smällfet. 

(mina planer på att lämna landet har aldrig känts så lockande som när jag idag gick till jobbet i ösregn. svinkallt. var genomblöt när jag kom fram. mitt paraply är tydligen inte gjort för svenska stormvindar för det kollapasade efter två minuter.)

ciao. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0