varför lyssnar jag på joni mitchell?

nämnt att semestern är över?
och ja, jävlar vad det känns. 
både i kroppen och i huvudet. 
trodde aldrig att jag skulle kunna bli så förslappad på fyra veckor. 
mina stackars fötter har knappt fått vila en sekund de senaste dagarna.
nåväl, imorgon är det torsdag vilket oftast brukar betyda att det snart är helg. 
hoppas att det blir en jobbfri sådan. 

ligger på min vind med magen full av sushi och stirrar upp i taket, när jag inte skriver långa och tråkigt blogginlägg vill säga. det blir så djävulskt varmt här uppe och vågar inte ha öppet fönstret under dagarna utifall att det skulle börja regna. gött med fuktskador liksom (takfönster) så när jag kommer upp för trappan möts jag av instängd luft och något som påminner om fotsvett (alla mina skor som står och pustar ut typ.) känner mig inte så fräsch själv heller. klibbig av svett och sunkigt hår. fuck yeah! 
annars är det här en sådan där dag då jag hade kunnat hittats i sängen, hulkandes och rödflammig i ansiktet, lyssnades på fanfanfan av thåström. med en b&j bredvid sängen. tur att jag har ett jobb, ett liv och en fantastisk förmåga att förtränga känslor. och inte råd med dyr glass. 

min roomie flyttar förövrigt ut imorgon. ska bli lite skönt att vara helt själv i ett par veckor (om man får vara positiv.) hoppas att nästan kamrat är lika tyst och ickestörande. 
NU, ska jag inte blogga mer. Hej hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0