i miss you.

har haft en förkylning som bitit sig fast hela helgen. är precis lika sjuk som jag var i fredags när det var som värst. nu har hostan börjat kicka in också. efter att ha spenderat natten i ett hem fyllt av influensa sjuka människor är det ju bara en tidsfråga innan jag får det, igen. men nu ska jag inte ta ut någonting i förväg. 
ska stanna hemma imorgon också för säkerhetens skull. det passar faktiskt skit bra då oscars galan sänds inatt! 
det har varit en bra helg, igår var en minst sagt bra kväll med ett unikt avslut. 
har under dagen avverkat ett x antal serier och funderar på vad jag ska ta mig till härnäst. 

orkar inte sitta och älta dig om och om igen i mitt lilla huvud. att vilja ha någon mot sin vilja. ehm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0