oscarsgalan 2011, boya

jaha, oscarsgalan då?!
kan ju börja med att informera att jag redan vid försnackat var helt slut och hade tunga ögonlock. 
klamrade mig fast vid min sista energi (som höjdes lite när klockan slog 01:00 och röda mattan började på allvar.)
missade större delen av galan pga halvslumer men har tagit igen det under dagen, uppdaterat mig och kollat på klipp. okej. 

snyggast på galan?
mila kunis, baby! 
damn vad den bruden vet hur man ser ut. 
klänningen var inte på det stora hela min favorit (färgen) men på henne
sitter den som en smäck. hon får gärna komma förbi på kaffe, när som.

bäst på galan?
natalie portman såklart. given vinnare i kategorin årets kvinnliga huvudroll. hon är ju som bekant fucking awesomesauce i Black Swan. Om ni inte redan sett den så gör det, nu på en gång. Ni har aldrig sett något så magnifikt förut. Får gåshud bara jag tänker på henne.
mhm, annars var väl inte galan det bästa som har hänt mig i år.
men gott sov jag!
och det blir att pallra sig till jobbet imorgon. föräldramöte och annat viktigt som jag inte borde missa. 
får dåligt samvete också när jag ligger hemma och drar mig i sängen (med all rätt iofs)
har hunnit med körskolan idag, så har en hel hög med nya teoriböcker i mitt knä. jag är inte redo.
nu lite serier va? ah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0