ack så onödigt inlägg.

gårdagen:
fika med tiger, sedan kom elina och frida förbi. välbehövligt att träffa dem, känns som att jag var isolerad från omvärlden i flera månader. sen hämta bennie mig och så åkte vi hem till honom och såg inception (helt klart godkänd.) och snackade skit i ett par timmar. mötte upp en full anton som låg på en snödriva och chillade på livet. 

har idag mest bara kollat på mtv maraton och slöat i världens skönaste säng. 
nu sitter jag i min egen som inte är alls lika bekväm och börjar bli kvällsdeppig. 
det är något jag har börjat med det senaste. 

sjukt jobbigt att läsa saker man inte vill läsa. 
att inse att det aldrig lönar sig att vara feg och spela töntiga spel. 
hur förlorade jag innan jag ens hann börja? nåväl. 
mat?! JA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0