Oh holy fools!

har spenderat kvällen med att titta på skins och lyssna på all isländsk postrock jag kommit över. 
nu lyssnar jag på svensk indie som låter jävligt isländskt. det skapar förvirring men det är lugnt. 
jag ligger jävligt knepigt så min nacke gör ont och bredvid mig har jag en chipspåse med äckliga chips i. 
varför får man ens tillverka äckliga chips? det är slöseri med potatis. 
jaha, mer då? har en fläck på vänster glas på mina glasögon och jag har lite ont i mina knän. 

hur jag än vrider och vänder på mitt liv så kommer det inte ut något intressant. 
ser fram emot morgondagen dock, ska gå upp i tid, ta mig till Björn E rean, träffa Elina, dricka champange, blir full osv osv osv. champangen är elinas påhitt men jag ska inte sticka under stolen med att jag inte var sen att haka på idén. bra grund, gott, bubbligt, perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0