our house, in the middle of the street.

jag jobbar, jag sover, jag är full, jag sover, jag jobbar, jag sover osv. 
mitt liv är precis så just nu så därför känner jag lite att det inte är någonting att berätta om. 
har börjat packa nu inför flytten. det är tråkigt. mest för att det är tråkigt och lite för att jag blir lite vemodig. 
jag vill verkligen inte flytta härifrån, eller snarare så vill jag att min familj ska bo kvar här.
jag trivs här, det är bra här. bättre än i skogen. gud, blir deprimerad bara av att tänka på det.
har hittat så mycket fina saker från min barndom. typ mina vänner-böcker och bokmärkessamlingar. 

annars står allting still. men det är okej, for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0