please, please, please, let me get what I want, this time.

livet är inte underbart när man känner att man kan relatera till typ "crazy" med britney spears eller en smörig klubblåt. (tänker alltså rent textmässigt nu.) det är tur att jag har ett jobb som aldrig är lugnt så att jag slipper tänka på det där med britney spears för ofta. jag blir helt slut både fysiskt och psykiskt, har redan börjat få sjukt ont i knäet och ryggen men det är OKEJ, vad kan man egentligen förvänta sig av att jobba med 13 småkids? jag är ju trots allt där för att ta hand om dem så det är precis det jag gör. ska bli otroligt skönt med helg i alla fall, ni anar inte. ska sova tills det blir måndag.
ska fortsätta göra det jag gör bäst, vara emo och kolla på O.C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0