men när du strippar och klär av dig är det samma grej.

borde egentligen ha satsat på att lägga mig i tid idag men är för beroende av en serie som egentligen är fruktansvärt dålig. typiskt mig. imorgon vankas det studentfirande. känns vemodigt och jobbigt mest fast det ska ändå bli roligt för alla glada studenter. mycket stress imorgon men slutar iaf tidigare så det får det vara värt. 
varit på jobbet i fjorton timmar idag, är verkligen sjukt pigg på att snart gå dit igen.
annars är allting lika vanligt som vanligt. 


och hej, jag saknar dig mer än jag någonsin har gjort innan?

(och helt ärligt så har jag ingen aning om varför jag fortsätter skriva inlägg här. på allvar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0