ack du fagra.

om ni hade prata med mig irl nu så hade ni inte förstått någonting. min nästa är så täppt att inte ens nässpray fungerar. har ont i ansiktet och i öronen också. varför, varför, VARFÖR kan inte min kropp vara frisk?! det är inte precis så att jag är ohälsosamt byggd eller så. det är väl den där jävla rökningen som sakta men säkert börjar förstöra mitt liv. jag visste väl att all skrämselpropaganda hade en sanning bakom sig. nåväl. har lik förbannat suttit på jobbet hela dagen, försökt att inte beklaga mig eller att svimma av. när arbetsdagen äntligen led mot sitt slut fick jag ändå sitta och vänta i två timmar på föräldrarmötet som i sin tur tog ytterligare två timmar. är där om 9 och en halv timme igen. varför ens bry sig om att åka hem? barnen tror ju att vi bor där så vad fan. 

för att beklaga mig ytterligare; det går magsjuka på skolan nu igen så om jag har tur (känns inte som ett läge att vara ironisk men så är jag det ändå, peppar peppar.) så åker jag väl på det också! 

åh snälla ge mig om ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0