DRAIN THE BLOOD

magsjuka är ju den tråkigaste sjukdomen man kan ha. 
nu har jag åtminstonde inte spytt sedan igår och är mer hungrig än något annat. 
värken i kroppen är också mer eller mindre borta men är yr och lite svag. finns mat för dessa typer av problem!

har kollat igenom stylisterna, är lite tveksam och det har något underhållningsvärde eller är det worst piece of shit ever. får ta ett par till avsnitt innan jag kan bestämma mig. 

har spenderat morgonen med att vara förbannad på att min lön fortfarande inte har kommit (hej, en vecka försenad?) och kollat runt på diverse fashionabla sidor. har hittat lite basgrejer från monki som ska köpas in snarast möjligen. TÄNKTE VISA, för er som är så fruktansvärt intresserade.

tröjan laura, som får mig att tänka på frida. 


hur jävla skön kommer inte den vara att ha när det börjar bli varmt och gött ute? 

kan ju också meddela att min ny/gamla favorit just nu är the distillers. åh så nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0