DROP YOUR PANTS.

har märkt att det är evigt jävla letande av byxor när man inte är size 0/, har rumpa och/eller höfter eller är lite längre än medel. 
jag hatar att testa byxor i affärer för att jag nästan alltid behöver ta med mig tio par in och ett par KANSKE går upp ovanför höfterna men då är oftast passformen ändå åt helvete. har alltid varit en sådan som uppskattar att använda pojkvänners/killkompisars byxor som oftast sitter jävligt schysst om baken. 

idag var inget undantag, blev så frustrerad så att jag tillsist köpte ett par svarta haremsjeans från humör. ja, killbyxor. hoppas att storleken passar nu då, annars ger jag upp helt. 


kommer att sitta som ett tält. woppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0