burden of tomorrow

baksmällan har äntligen släppt sitt grepp om min kropp. är sömnig och seg men tvingar mig själv till att prova kläder och ta en dusch för att sedan åka till göteborg på upptåg. vaknade imorse och trodde att min dag var kommen. märkte när jag skulle låsa upp dörren att min nyckel mystiskt försvunnit. väckte richard som öppnade i morgonrock och mord i blicken, sov en liten stund i hans sänng och beklagade mig mellan lurarna. huvudvärk, frossa, illamående, hela jävla paketet. det får det vara värt! 

petat i mig kinamat, sminkat mig, fixat håret och lyssnar på the tallest man on earth. 
om man skulle ta och klä på sig också kanske?
gammal bild, från någon annan dag i ett annat år när jag var tjock och kanske lite gladare. 
huvudsaken är att jag lägger upp en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0