skriver för ingenting.

ja satan, nu sitter man här, själv i sin vindsvåning (som egentligen inte är mer än ett rum på en vind men vindsvåning låter så mycket bättre.) och det blixtrar utav bara fan ute. det var länge sen jag kände något slags obehag inför blixtrar men just nu känns det jobbigt och jag vill helst inte vara själv. 
i vanliga fall brukar jag inte uppskatta att höra grannarnas eviga dunkande från högtalarna men idag är jag tacksam över att de har skitdålig musiksmak. 

ligger i min sletna säng med sängkläder jag lovade mig själv att byta igår och fryser.
är helt slut i skallen och kroppen, som om jag sprungit något slags lopp. har i själva verket bara spenderat dagen med att kolla på ett avsnitt satc, druckit kaffe i massor av timmar, tagit en öl och slösat onödiga pengar på donken som mina höfter troligen kommer att få skit för.
en bra dag helt enkelt. och framförallt feberfri, så imorgon blir det att masa sig till jobbet igen. 
fredag och allt. 

/p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0